fredag 17 juni 2011

Städning

Hallå! Idag har storstädningen brakat igång! Toaletten är klar, likaså övervåningen. Bara att torka golven kvar där. Nu ska jag ta mig an det enorma diskberg vi lyckats åstadkomma genom att inte diska på en vecka. Varför kan jag aldrig lära mig att inte skjuta saker på framtiden?

Stefan sa att han skulle städa hela huset bara jag diskade, men senare på kvällen lyckades han ju klämma ur sig nåt i stil med att om han slapp städa så skulle jag få köra cheva snabbare. Och där träffade han ju rätt då..

Själv drar jag till huddik imorrn för att kolla på inoff utställningen och träna remi på utställningsmiljön. Allt jag inte gjorde rätt när han va liten är det bara att göra om och göra rätt! Men vilka resultat jag uppnår! :-)

I helgen är det annars denise och stefan helg. Vi ska bara rå om varandra och ha det gott :-) idag blir det grillat till middag, köttet la jag i marinad redan igår för det är så det blir som bäst! Till det blir det corona och vin, gott!

Nä, nu har jag häckat för länge, dags att sätta igång med disken! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar